torsdag 15. mars 2012

Tiden går...


Da er det under en mnd til jeg begynner i jobb igjen, 10.april... Jeg både gleder og gruer meg. Har kost meg i mammaperm, men skal også bli godt å ha litt mer voksenkontakt og gjøre noe mer enn bare babyting. Men liker jo også å være hjemme og jeg synes vi har vært flinke til å gjøre noe hver dag, om det så bare er å gå en tur. Blir spennende å se hvordan det blir...

Theo har begynt å reise seg, opp etter alt. Han skal opp opp opp, opp på tærne! Han har ikke helt balansen enda, så jeg passer godt på. Han synes det er kjempespennende, jeg synes jo også det, men synes også det er litt stressende...han faller jo mye. Han har det iallefall kjempegøy! Ellers så sover han bra, han legger seg rundt kl 19 og sover da til 05.30 - 06.00...tidlig, men ok siden han sover hele natten. Jeg er heller dårlig på å legge meg tidlig, så er litt trøtt innimellom...men han sover heldigvis to lange lurer i løpet av dagen (2x 2 timer), så da kan jeg hvile litt da.

I dag har vi vært på småbarnstreff i regi av Røde Kors på Kleppestø, Theo koser seg veldig der. Mange mange nye leker og stor plass å åle seg rundt på. Han er mer interessert i lekene ennd e andre ungene, men det er bra han får øve seg litt på å være med andre barn. Han har nemlig fått barnehageplass i Skogstunet bhg, og begynner der i august. Tenk at lille Theo allerede har fått barnehageplass! Tiden går alt for fort... Snart er han 10 mnd...allerede..

Bildene under er fra småbarnstreffet i dag og fra turen vår på tirsdag da vi matet endene i Strusshamn. De er så tamme at de spiser fra hånden. Theo var veldig interessert!

I morgen er det babysvømming, og da skal Sveinung være med, det blir gøy! Han må jo få se hva vi driver med der, siden det er han som må gå de siste gangene, da er jeg nemlig tilbake på jobb...Uansett, vi gleder oss til i morgen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar