tirsdag 6. mars 2012

Jakke!


I går spiste jeg og Theo lunsj med min søster, Kristin, på Baker Brun på Askøysenteret, og jeg snakket om at Theo trenger en jakke. Til nå har vi kun brukt hele drakter, men nå er han så stor at det er på tide at han får en skikkelig jakke! Da foreslo Kristin at hun kunne kjøpe den, siden Theo fikk "gavekort" på tur + et klesplagg til jul av henne! (Egentlig skulle det være noe kjøpt på Det røde hus, men nå var det nå jakke han trengte). Flaks for oss så var det salg på sportsbutikken og Theo har nå fått seg en kjempefin regn-og vindtett jakke, men pels (jukse!) på hetten. En veldig fin og praktisk jakke! Tusen takk for gaven, Kristin!

I dag klarte jeg, for første gang, å få Theo opp på ryggen i bæreselen, ikke så vanskelig, må bare øve litt! Så da gikk vi tur inn Krokåsdalen, og inn i skogen der. Der er det veldig koselig, med mange stier. Theo koser seg, og er veldig opptatt av rennende vann. Vi stoppet og så på bekken mange ganger... Det er lettere å bære ham på ryggen, minuset er at jeg ikke ser ham noe særlig... Skal kjøpe et lite speil jeg kan feste på selen slik at jeg har litt kontroll.

Nå; lese avis og spille Wordfeud!


1 kommentar:

  1. Ja, det er kos med tur i selen. Jeg har aldri blitt helt trygg på sjalet mitt når det er på ryggen, så jeg går heller og "sliter" med de på magen...

    SvarSlett