torsdag 1. mars 2012

Tur til byen og ny bok!



I dag reiste meg og Theo inn til byen. Jeg hadde lest ferdig boken min i går kveld (nå som Theo sover på eget rom går det jo an å lese på sengen igjen!), og trengte derfor ny bok. Siden jeg for det meste leser engelske bøker, og utvalget på øyen heller er ganske laber, tok vi turen inn til sentrum. Typisk Bergensvær, men vi var godt kledd begge to, så vi tok en ruslerunde rundt i byen først. Ned til Bryggen, sammen med noen våte turister, så videre opp bak Bryggen og tilbake til sentrum. Koselig tur, jeg liker godt de små smauene ved Bryggen, og så er Skostredet også koselig.

Hos Norli oppdaget jeg at det var Mammutsalg, men jeg orket ikke bruke så mye tid, men fikk meg to bøker til redusert pris, pluss en bok til vanlig pris som jeg såvidt har begynt på. Den heter " The Night Circus", aldri hørt om den, men den så spennende ut. Jeg har kun lest noen få sider, men er allerede fascinert, noen bøker fanger deg allerede fra første side, og denne er en av dem! Vi får se om den fortsetter like bra, jeg gleder meg iallefall til å lese videre!

Da vi kom hjem hjalp Theo med varene, han veldig flink til å ta dem ut av posen, men heller dårlig på å sette dempå plass!






1 kommentar:

  1. Det er veldig lurt å la barna sove på eget rom. Jeg gleder meg til jeg får mulighet til det og kan lese på sengen igjen :-)

    SvarSlett