tirsdag 22. november 2011

Tantedag


Først: Theo sov en hel natt!! Han var tett i nesen i går kveld, og våknet i 20.30-tiden, og var grinete, så han fikk litt mat. Og fra da sov han helt til kl 06.30 i dag tidlig da mannen sin vekkerklokke ringte. Deilig! Får håpe det fortsetter...

I dag har tante Kristin vært hos oss nesten hele dagen, vi har gått tur, igjen til Det røde hus der vi, igjen, kjøpte julekaker, og jeg kjøpte meg et par tøfler. De kommer til å bli rike på at jeg bor like ved! Resten av dagen slappet vi av hjemme, tanten og jeg drakk kaffe og spiste kaker, mens Theo fikk seg en liten lur. Vi avsluttet dagen med middag sammen med tanten og Theo fikk seg et bad, også sammen med tante Kristin! En fin fin dag. :-)

Det jeg sitter og lurer på i dag er rett og slett temperaturen vi har nå i november. I dag var det 9 grader da vi gikk tur, i går 10 grader... og dette er i slutten av november. Jeg går tur i kun t-skjorte og hettegenser. Er ikke det litt rart? Her har vi skiftet til vinterdekk og kjøpt oss lue, men så langt har vi ikke trengt det. Er dette normalt? Jeg klager ikke, men synes kanskje det er litt bekymringsfullt at det er så mildt i november...


2 kommentarer:

  1. I t-skjorte og hettegenser? Det er da aldeles ikke normalt... Går ikke ut uten vinterjakke og/el ullundertøy selv :p

    PS! Hvorfor sier kuen på bildet "NO!"?

    SvarSlett
  2. Det er en hund! Som driter!

    SvarSlett